✅ قانون ارتعاش چیست؟

با دوستانتون به اشتراک بگذارید

✅ قانون ارتعاش چیست؟

🌼🌺🌼🌺🌼🌺🌼🌺🌼🌺🌼🌺🌼🌺

😎👈 ارتعاش در قانون جذب شبیه به دکل است. این تشابه به این علت است که هر موجی که از دکل خارج شود نیرویی دارد که با دور شدن از آن کم می گردد.

🌀 در واقع بدن انسان هم در هر لحظه با فرکانس های گوناگونی می لرزد و در نتیجه به خود بدن برمیگردد و این قانون جذب است که میگوید شما آن چیزی میشوید که متوجه آن هستید.

🚶‍♂️ارتعاشی که از بدن انسان ساطع میگردد محدودیتی ندارد اما ارتعاش ساطع شده از دکل‌های مخابراتی محدودیت‌هایی همچون کاهش برق در فواصل بلند مدت از تأسیسات و… را دارند.

📡 ارتعاشی که شما به سمت دوستتان ارسال می کنید هر محدودیتی از هر نوعی که باشد را از میان برمیدارد و آن را احساس می‌کند.

💝می توانید به خاطراتی فکر کنید که بارها برایتان اتفاق افتاده مثلاً شما دوست داشتید تا پایان سال چیزی بخرید و همین اتفاق برایتان افتاد.

💔 اما لحظاتی هم اتفاق افتاده که چیزی را در زندگی دوست نداشتید یا از آن بسیار فرار می کردید یا مقاومت میکردید اما به سمت تان جذب شده است. مثلاً ترس از این داشتید که فلان مریضی را نگیرید ولی دچار آن شدید یا می خواستید چکتان برگشت نخورد اما این اتفاق افتاد.

🌷🌸🌹💐🌺🌾🪷🌼🌷🌸🌹💐🌺🌾

✅ اهمیت قانون ارتعاش

🌼🌺🌼🌺🌼🌺🌼🌺🌼🌺🌼🌺🌼🌺

😎👈 قانون ارتعاش یکی از قوانین مهم دنیا است که با استفاده از این افراد می توانند به خواسته ها و آرزوهای خود برسند.

📡🧠 اگر ارتعاشات افکار شما در جهت آرزوها و خواسته هایتان باشد میتوانید آنها را به سمت خودتان جذب نمایید اما اگر این ارتعاش برخلاف آرزوها باشد از آنها دور می‌شوید.

🧲 قانون جذب به نوعی قانون ارتعاش است و یکی از دلایلی که باعث می‌شود افراد از این قانون نتیجه نگیرند این است که قانون ارتعاش را نمی‌دانند.

🔮 بنابراین اگر فردی بتواند افکارش را در جهت قانون ارتعاش مثبت بیاورد سریعتر به خواسته هایش می رسد.

🌷🌸🌹💐🌺🌾🪷🌼🌷🌸🌹💐🌺🌾

 

با دوستانتون به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *